Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Laat het ons weten!
Vindt je dat een medewerker of bestuurslid zich tegenover jou niet behoorlijk heeft gedragen? Dien dan een klacht in.
Klacht indienen
Je kunt jouw klacht indienen over hoe je bent behandeld.
Telefonisch: (058) 266 43 00
Schriftelijk :
Klachtenbehandelaar van de Stichting Dierenopvang de Wissel
Kalverdijkje 76
8924 JJ Leeuwarden
Wat moet je weten
- Een klacht moet betrekking hebben op iets dat een medewerker of de organisatie heeft gedaan of juist niet heeft gedaan. Dit houdt in dat de klacht betrekking moet hebben op een concrete gebeurtenis. Je kunt geen klacht indienen tegen het algemene beleid. Dien je een klacht in namens iemand anders? Dan moet je aangeven wie die ander is.
- Schrijf of vertel duidelijk waarover je klaagt. Geef aan over wie of wat het gaat en wanneer het is gebeurd. Kopieën van brieven, e-mails of documenten bijvoegen is handig. We behandelen geen anonieme klachten. Je moet dus je naam en adres vermelden.
- De klachtbehandelaar van de Dieropvang de Wissel neemt telefonisch contact met je op. Samen met jou bespreekt deze persoon hoe uw klacht kan worden opgelost of behandeld.
- Na het klachtonderzoek krijg je een brief met de resultaten hiervan. In deze brief staan ook de conclusies en eventuele maatregelen die hieruit volgen. Je krijgt uiterlijk binnen zes weken bericht over de afhandeling van de klacht.